Z okazji zbliżającej się premiery filmu "Jurassic World Rebirth", Klipsch prezentuje aktywne głośniki, zaprojektowane we współpracy z Universal Pictures i Amblin Entertainment. Film trafi na ekrany w USA 2 lipca 2025 r., a Klipsch i jego siostrzana marka Onkyo są wyłącznymi partnerami promocyjnymi nowego filmu z serii Jurassic World.
W ramach tej współpracy Klipsch stworzył limitowaną edycję głośników z serii The Sevens. Nie trafią one jednak do masowej dystrybucji, a nawet w ogóle nie będą sprzedawane. Kolekcjonerskie, numerowane edycje "siódemek", ozdobione pamiątkową grafiką Jurassic World Rebirth, zostaną wytworzone w limitowanej ilości 25 par. Jedynym sposobem na zdobycie tych rzadkich głośników będzie udział w konkursie. Aby mieć szansę na wygraną, należy odwiedzić stronę internetową Klipsch.com do 31 sierpnia 2025 r. Fani mogą być na bieżąco z nowościami dotyczącymi Klipsch X Jurassic World Rebirth na Instagramie i Facebooku.
Głośniki Jurassic World Rebirth bazują na znanych i cenionych przez użytkowników kolumnach aktywnych o konstrukcji dwudrożnej. Każda z nich uzbrojona jest w 6,5-calową membranę niskotonową z kompozytu włóknistego o dużym skoku oraz jednocalowy twitter tytanowy w charakterystycznej dla Klipsch tubie Tractrix®. Każda wyposażona jest we wzmacniacz o łącznej mocy 200 W, przetwornik cyfrowo-analogowy i wiele złączy (HDMI ARC CEC, Bluetooth, USB, optyczne), a także analogowe wejście phono/liniowe, minijack 3,5 mm oraz jedno wyjście subwooferowe RCA. Spośród istotnych cech tych głośników należy wymienić możliwość dekodowania wysokiej jakości plików (192kHz/24-bit, Dynamic Bass EQ, dyskretny DSP oraz obsługę kodeków Qualcomm aptX HD. Głośniki oferują pasmo przenoszenia dźwięku w zakresie 39–25 kHz (+/- 3 dB), zapewniając bogaty bas, wyraźne wysokie tony i niskie zniekształcenia. Głośniki z regularnej serii Klipsch The Sevens dostępne są w ofercie sklepu RMS.pl.
To uniwersalny sprzęt, który można wykorzystać zarówno do odtwarzania muzyki, jak i nagłośnienia kina domowego. Współpraca marki Klipsch – oferującej kolumny stworzone z myślą o zapewnieniu najlepszych wrażeń podczas seansu – z producentem filmu, w którym efekty dźwiękowe stanowią ważny element kreacji uniwersum filmowego, umożliwiający "zanurzenie" widza w świecie przedstawionym, to strategicznie i marketingowo spójny pomysł na komunikację wartości marki oraz zalet produktu. Kolekcjonerskie, numerowane edycje The Sevens, ozdobione pamiątkową grafiką Jurassic World Rebirth, mogą stanowić gratkę dla fanów dinozaurów oraz serii Jurassic World. Wybrańcy będą mogli poczuć każde drżenie i każdy krok prehistorycznych gadów dzięki potężnemu dźwiękowi Klipsch, a zarazem delektować się poczuciem przynależności do wąskiego grona posiadaczy unikatowych głośników ozdobionych wizerunkiem przebojowych dinozaurów.