Amazon Music
 

Amazon Music rozszerza swój podstawowy plan, upodabniając się coraz bardziej do Spotify. Kolejny serwis streamingowy chce deptać zielonemu gigantowi po pietach – wyróżnienie to i zagrożenie jednocześnie.

Amazon Music wcześniej pozwalał odtwarzać muzykę bez opłat jedynie na własnym głośniku Amazon Echo. Teraz usługa rozszerzona została na podobę innych rynkowych graczy jak Spotify, Tidal czy Deezer, gdzie kolejne utwory – przerywane oczywiście reklamami – można odsłuchać za pośrednictwem dowolnego urządzenia mobilnego, przeglądarki internetowej czy amazonowego Fire TV.

Póki co usługa jest dostępna jedynie w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz w Austrii. Polacy nie mają do niej dostępu: my możemy zadowolić się Amazon Music Unlimited. W ramach tej usługi oferowanych jest ponad 40 milionów utworów grupowanych w tysiące playlist i personalizowanych stacji radiowych. To wszystko w cenie 3,99 euro miesięcznie dla pojedynczego użytkownika lub 5,99 euro w planie rodzinnym. Przy aktualnym kursie (po którym to amazon przelicza cenę poszczególnych abonamentów) koszt miesięcznej subskrypcji to odpowiednio około 17 i 26zł. Dla porównania miesięczny abonament Spotify dla pojedynczego użytkownika wymaga opłat w wysokości 19,99 miesięcznie, plan rodzinny (do 6 kont) 29,99, Spotify oferuje również opcję Duo (dwa konta) za 24,99 oraz opcję Student w cenie 9,99zł po przesłaniu legitymacji szkoły wyższej spełniającej warunki objęte w regulaminie.

Amazon Music Unlimited baner

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież


RMS.PL to jeden z największych polskich technologicznych portali specjalistycznych o tematyce audio-video.

Portal jest prowadzony w całości przez pracowników sklep.RMS.pl
 
Początek strony