Producent wysokiej klasy samochodów nawiązał długofalową współpracę z jednym z najpopularniejszych serwisów strumieniujących muzykę: Tidalem. Przez kilka najbliższych miesięcy wszyscy klienci Mercedes-Benz, którzy połączą swoje auto z portalem Mercedesa będą mieli całościowy dostęp do wszystkich usług wchodzących w skład abonamentu Tidal Hi-Fi.
Subskrypcja najwyższej wersji Tidala umożliwia dostęp do ponad 50 milionów piosenek, 185 tysięcy teledysków oraz setek playlist z podziałem na gatunki, nastroje czy dekady. A wszystko to w najwyższej jakości dźwięku.
Z okazji nawiązania współpracy Tidal wraz z Mercedesem organizują koncert we Frankfurcie, który zostanie poprowadzony przez gwiazdę pop: Iggy Azalea.
Współpraca serwisu strumieniującego z producentem samochodów nie jest zaskakująca i tylko potwierdza tezę, jakoby przemysł motoryzacyjny był coraz bardziej zainteresowany oferowaniem wysokiej jakości audio dla swoich klientów. Pisaliśmy już bowiem o planach Tesli na wprowadzenie własnego serwisu agregującego najpotężniejszych liderów rynku cyfrowej muzyki, pojawiły się również plotki o dostosowywaniu Spotify do trybu samochodowego z udogodnieniami dla kierowców.
Czy to zwiastuje nową erę muzyki w samochodzie? Czekamy z niecierpliwością na dalszy rozwój wydarzeń.