Logitech zmienia nazwę na Ultimate Ears

Logitech, szwajcarska spółka giełdowa produkująca peryferia komputerowe oraz audio hi-fi zdecydowała się na przebrandowienie części swoich produktów.  

Logitech UE

Wszystkie produkty audio hi-fi Logitecha będą nazywały się Ultimate Ears. Jest to rzadki przypadek, kiedy większa firma decyduje się sprzedawać sprzęt pod auspicjami mniejszej, którą przejęła. O tym, że historia zazwyczaj toczy się w odwrotnym kierunku najlepiej świadczy przykład Panasonica i Sanyo, które zniknie z rynku.


Producent profesjonalnych studyjnych dokanałowych monitorów Ultimate Ears jest własnością Logitecha od 2008 roku. Początkowo przejęcie marki skończyło się okrojeniem widoczności marki Ultimate Ears. Teraz Logitech wraca w Europie do oznaczania produktów logiem UE, zaś produkty typowo komputerowe będą sprzedawane pod tradycyjnym brandem Logitech.


Działania, które podejmuje Logitech jasno wskazują, że strategia stopniowego wchłaniania brandu Ultimate Ears załamała się. Zmiana logo będzie dotyczyła nowych produktów, dotychczasowe będą sprzedawane nadal z nadrukiem Logitech UE.